čtvrtek 10. července 2008

Já Sárga mezi kamarády

Panička se rozhodla, že nejlepší způsob, jak ze mě udělat vychovanou a společenskou slečnu je chodit se mnou po návštěvách a hledat mi lidské a hlavně psí kamarády. Nebráním se. S lidmi to umím. Na každého hodím sladký kukuč a pak už je úplně jedno, kde se zrovna vyčůrám, jsem roztomilé štěně a všechno mi hladce projde. Takže jestli tohle patří mezi dobré vychování, nemám problém.
A s pejsky je to zrovna tak. Tvářím se jako neviňátko, pěkně na záda a packy roztomile nahoru, jsem přeci maličká a nemotorná, na mě musíte pomalu. A pak, v nestřeženém okamžiku, raf haf, pěkně po uchu či po ocásku. Všichni hnedle pochopí, že nejsem žádné trdlo, ale ideální hrací partnerka. Tak jen nevím, proč se někdy všichni páníčci světa spiknou a nechtějí nás nechat dosyta se vyřádit. Pořád se musíme někam přesouvat, je to samé jdeme a poběž už, to je mi tedy psí život. Každopádně celkově jsem si času na řádění ukradla dost na to, abych vám mohla ukázat pár pěkných foteček. Račte tedy zde.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Sargovi:-)
jsem hlava derava a ani nevim jeslti jsem Vam davala vedet, ze mame na strankach taky fotky ze spolecnoho vencenicka + i dalsi nove fotky (odkazy jsou v aktualitach na uvoni strance www.casey.estranky.cz.) Jak se jinak mate? Mohli bysme zase podniknout nejake spolecne vencenicko.... Bára