středa 2. července 2008

Já Sárga, malý žraloček

Tak už jsem jaksepatří zabydlená a to se nejvíc pozná podle toho, že koušu jako divá. Do všeho a za všech okolností, jako správná skautka jsem vždy připravena. Páníčci mi dokonce začali říkat žraloku, jako bych jim snad chtěla ukousnout ruku nebo co, ale to já zase ne, mě stačí jen tak z legrace, nemusí téct krev, no né?
Jinak vůbec nevím, co pořád mají s těmi mými zuby. Včera tu bylo učiněné pozdvižení. Že prý podkus a jestli můžu žrát a něco s ňákou chovností... No to si pište, že můžu žrát, a kdo nevěří, ať nastaví prst. Zbytek je mi úplně buřt a páníčci taky nevypadaj, že by chtěli něco měnit (natož mě, probůh!), takže calm down nebo pěkně po maďarsku nyugi, nyugi, dost bolo. A kdo ještě cekne, toho kousnu.
Vaše piraňka

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj segruško Sarguško,
moc se na tebe v neděli těšim, jak se zase v neděli vyřádíme, jako za našim mladejch dní:-) (teď už jsme velký holky, to se ví:-).
Z nějakýho podkusu si nic nedělej, hlavně že můžeš okusovat nábytek a všechny ostaní zajímavý věcičky.

Tak pac a pusu PIRANHA Chilli

Anonymní řekl(a)...

Teď koukám, že se na tu neděli těšim tak moc, že jsem to slovo NEDĚLE zmínila v jedný větě hned dvakrát:-). Tak já už radšji mlčim :-) pááá