pondělí 9. června 2008

Sárga a její sladcí sourozenci

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím novou maďaří rodinu :-) Jsem od Glena z Panských lesů. Doslechla jsem se od Jarky, že maličká má už své stránky a tak jsem neváhala a hned jsem si
Vás našla :-) Stránky s texty moc prima. Opravdu jste nezaháleli. S Chamonie Sárgou přejeme hodně štěstí, radosti. A teď už konečně můj komentář k fotce: Ty nožky se nápadně podobají nohám mého přítele :-)

Anonymní řekl(a)...

Teď ještě zbývá se představit. Anonymní jsem být nechtěla :-) Jmenuji se Katka a mám dojem, že s páníčkem jsem se viděla u Jarky doma při návštěvě malých zrzounků.

Katy, Kačka, Katalinka řekl(a)...

Zdravíme skorostrejdu Glena a jeho rodinku a předně dodatečně děkujeme za obě várky foteček zrzečků! Samozřejmě že byly použity v našem výběru, snad to neva :) Tak někdy na viděnou! K&M&S