sobota 28. června 2008

Já Sárga a první den s novou smečkou

Tak vás na svých stránkách vítám osobně. To jsou mi tedy změny. Ještě včera ráno velká psí rodina a dneska už jen tihle dva dvojnožci... jak já k tomu přijdu. Teď abych se prala s PETlahví, představte si to. Ale co, i tak se mi tu líbí. Vždycky chvilku spím, pak mě odnesou ven čůrat a okusovat březové větvičky a pak šup domů, kde je na řadě řádění s páníčky a (nebo) s hračkami. Někdy je to tak príma, až si z toho taky ucvrnknu... No to je sice jasné, že se čůrá na travičce, tomu já rozumím a nikdo mě za to nemusí odměňovat, ať mě radši nechají si čenichat, ale doma to na mě prostě taky někdy přijde... Tak jim z toho běhá hlava kolem. Prý po spaní, po hraní, po jídle... hihihi, to aby se mnou běhali co dvacet minut ;)
Doma jsem si už všechno zkontrolovala. Kousat jde nábytek, koberec i stěny, co by ne. Jen to věčné nesmíš všude kolem... no nemám páru, co mi tím jako chtějí naznačit, občas se jim tedy povede zavrčet tak, že to skoro vypadá, jako by snad měli něco proti mému snažení, ale zatím z toho nehodlám vyvozovat nějaké závěry. Pak už toho mám stejně vždycky dost a namířím si to do pelíšku. Nejdřív jsem to tedy vždycky zabalila hnedle na koberci, kam bych běhala, když už pro samé zívání nevidím, no ale teď už vím, že mám v tom novém doma ještě jedno úplně nejvíc doma a chrupkám s radostí tam. Pěkně sama, jako velká holka. Nebála jsem se ani v noci, přeci nejsem žádný strašpytel, no ne? Ale teď už konec vykecávání, nový den je tu a s ním spousta věcí, do kterých jsem ještě nestihla zabořit své zoubky. Takže krleš!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj segra:-)tady tvoje segra Chilli.
Tak se ke mne dostala zprava, ze mas svoje stranecky a ze te ty dvojnozci dokonce prejmenovali:-):-)....Ja jsem nasi rodnou smecku opustila dneska a uz jsem se pekne zabydlela v te nove:-)))...Mam doma starsi zrzavou skorosegru, ktera si se mnou nejdriv moc hrat nechtela, ale uz jsem ji ukecala a vypada to, ze budeme lumpacit pekne spolu. Ze zacatku jsem teda byla ze vsech tech novot trosku vyplasena....velka louka bez plotu, novej bejvak, svuj pelech.....ale uz jsem si zvykla a moc se mne tu libi. Pry budu mit taky svoje stranecky, ale zatim mne muzes napsat k skorosegre na stranky www.casey.estranky.cz, páňaska bude snad zitra taky aktualizovat a pry to bude skoro cely o me:-) Tak pa a doufam, ze se zase brzo uvdime. Za chvilu bude noc, tak doufam, ze to tady pekne prvni nocleh zvladnu bez slzicek, drz palce:-) pa segra Chilli

Katy, Kačka, Katalinka řekl(a)...

Hurááá, tak to já to jdu rychle omrknout! Držím palečky se spinkáním, jestli jsi po mně, tak to zvládneš v pohodě ;)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky segruse:-)
Tak noc byla pohodička, teda jak pro koho:-))).Casey si šla hned lehnout jinam, asi se ji nelibílo, že jsem se k ní chtěla tulit:-( :o)Tak jsme za ní ještě párkrát zašla a chtela ji přesvědčit, že noc vedle sebe bude príma, ale ona na mě teda dost razantne stekla, že NE. Hm tak když ne, tak ne a ja měla celý místečko jen pro sebe...HURÁÁÁ:-). V noci jsem parkrát chtěla k páňasům do postele a zkoušela u toho neříkat, aby se mě jim zželelo, ale nepodařilo se:-(. Musela jsme je teda trošku pozlobit, alespoň jednou loužičkou:-)
Jinak moji páňasové (Bára a Tom) vzazují, že udržování rodinných vztahů je jasná věc, takže kdy prý se uvdíme??:-)
Na stránkách máme aktualizováno o mém prvním dnu a je tam i odkaz na včerejší fotečky.
pac a pusu Chilli